Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2018 20:35 - Ну,БПредатель,погоди!!
Автор: troina Категория: Тя и той   
Прочетен: 3631 Коментари: 17 Гласове:
9

Последна промяна: 16.03.2018 20:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

      image



     image
      
image

   image









Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. troina - не е смешнооо..
16.03.2018 20:36
ама ..хич...
цитирай
2. predatorkapredatorka - да се завърнеш в ..бащината къща!!??
16.03.2018 20:44
нерде Русчук, нерде Стамбул,сука крассноя
цитирай
3. gushterotdvemogili - прав е, тия плужеци като него не са ...
16.03.2018 20:53
прав е, тия плужеци като него не са българи, за тях путландия е родина
цитирай
4. gushterotdvemogili - но защо внесе зараза в блога, чрез ...
16.03.2018 20:54
но защо внесе зараза в блога, чрез снимката на тоя вампирин
цитирай
5. saankii - сегаа...давам пример за Синтеза/слушай внимателно,БлякКвак
16.03.2018 21:01
предсказано е ,че АнтиХриста ще дойде от Изток,
ЕТо го..който има Очи ще види, който има Уши, да слуша..
Той ще говори за Мир, Свобода, Благоденствие..много ясну..
ала бала..очаквайте Аллаху Акбар..
това е писано в Книгата /която помества тези пророчества
в глава 12, 13, Откровението на Йоан
та така..уж Спасителят ще призове за Обединение, Обща Църква..
преди това ще се сблъскат Исляма и Християнството..
за да се изпотребват взаимно..
и след това..ще бъде „предложен/и наложен..Юдаизма /от „Народа на Бога..“
ето, това е Синтеза, Парадигмата на нашето Време..
живеем в последните времена, преди „Разкритието“/ Апокалипсис - Откровение

.
https://books/как-най.../глава-13-откровение-на-йоан-образи-на-о/
цитирай
6. troina - хората трябва да четат/ ОСЪЗНАТО, аз НЕ съм трол,нито платен, ни безплатен..
16.03.2018 21:13
анонимен написа:
но защо внесе зараза в блога, чрез снимката на тоя вампирин

цитирай
7. troina - от Книгата ,Библията, вземете..квинтесенцията ,и изгорете плявата..
16.03.2018 21:16

Повече от всичко друго що пазиш, пази сърцето си,
Защото от него са изворите на живота.
- ПРИТЧИ 4:23
цитирай
8. marmalady - ще умра от смяххх....макар, че е страшноо
16.03.2018 21:35
как може да има мъЖове,които да ми плямпат за Геополитика,
да пеят русские шансони, и да дърпат половинка водка..
и да очакват да ги приеме някой насериозно?
ее, такава срамота
аз, не я разбирам..като най-обикновена Жена..

БлякКвак, хибридна война,знаеш ли какво означава? М?

„нещо“,което хем е тук..хем Го няма..
чувал си..за играта..
вот так дела,мальчик наш любимой..
цитирай
9. blackpredator - малийй
16.03.2018 21:40
с туй само 7000 терористи в Близкия изток изби сичкото шаран у блога
цитирай ги по имена
Крим се завръща в бащината къща
ама на вас с пидогор дагеротипите ви с два пиксела - за равновесие и храносмилане...
отам и резолюцията на фотките ви за събития и хора
пидогор го разбирам, тежко е да лягаш и да се будиш с чучелото най-отгоре
к'во будиш, то си е инсомния
ами ти? май си фанала хисарски глисти
земи си напраи клизма с водка
цитирай
10. milady - 9. blackpredator - малийй/ето го..нашият Пейзан,и той като роса боса се провиква
16.03.2018 21:49
Стоянчо, изв, разбрах за 5г колко я чуваш Геополитиката, като бай кукушеля..
да не говорим за др.науки, дето не си им чувал названията..
насаме, да те запитам..
а, бе тоз полигор, да не отмъкна булка ти?
не виждам друга логика, без шега..
35 пъти на ден, полигор, пулю, пидигор..
иди да си баеш, и после, пак ще си..чаткаме , батка..
и гледай умно тозз лалавизор/както казва ГогоМастъра
цитирай
11. gushterotdvemogili - ох, обсебен е от мен милия теле...
16.03.2018 21:58
ох, обсебен е от мен милия
телепатично усещам как постоянно мисли за мен
усещам по кожата си неговия копнеж по мен

цитирай
12. rosiela - Кат та гледам, Тройна разтроетка,
17.03.2018 00:00
направо си за ада 9 - ти кръг. Не се кандидатирай по- нагоре, няма да те вземат в отвъдното, лейди баби Юл...
цитирай
13. troina - ето ги. двете бабеси тролеси-трупеси, пак след мен...игнорее!!
17.03.2018 08:07
- кърмелло, имаш стил на Сапунена Оперетна прима..
15.03 18:30
стой си при ..леля боса и простоля,за там си идеална..
нищоо не чувам интересно от вас двете..
нищооо, само резил , и то Голям..
не сме приятелки, че да ми идваш тук,ама нагли повлекани..
къш...


7. rosiela - Проста-а-а-а-а,
00:02
цитирай
14. karamellita - Mnogo si prosta
17.03.2018 10:16
Mnogo si prosta
цитирай
15. saankii - всеки ден подавам Нова Тема/ не че има Голям интерес..
17.03.2018 17:18
ноо, хоби..
и, гледайте, какво се случва..
това ,женското племе определено е сбъркано..
после, защо обичам ..мъжете..
и най-простият мъж е по-истински от най-даровитата ..женка..
...да не кажа друга..думичка..kато..ку ва, напримерНО:))
а бе казах я...туй то..грозната истина..
цитирай
16. troina - босоо, никога не си по Темата, щот
17.03.2018 19:11
толкоз ти е акъла..
аз не коментирам твоите..тъпограми на килограми..
тогава ,защо си пак тук?
да дадем думата на следващия..
счупена графоманска плоча..
жалка си, и..НЕКАДЪРНА
лека нощ!
цитирай
17. troina - и БЛОГА, от теб ръце вдигна..къде е Твоят Бог,жено?
17.03.2018 19:59
РАЗГОВОР С BLOGBG

мили хора, дайте помощ!!
моляя ви!!
тук има Зло, което не спи, и тормози блога..
аз нямам модерация, нищо не крия,
дори Болката по изгубения ми съпруг.
Тук има „жена„бездетна, сама, злобна, устата,лоша.
тя осмива хора, писатели, поети, с бясна ревност..
словата и са ужасни, клеветни и отровни..
аз спя, а тя ме клевети в
собствения ми блог, в собствения ми дом,който
показах през посл 2-3 дни..
това са змийски плюнки върху
Паметта на Мъжа ми, моят живот и професия
тя ,клевети и плюе заедно с Ап Апостоолов...
Моля ви за намеса, имам голямо сърце ,
и чувство за хумор, но тази злоба не спи..
няма покой, няма мира, гладна и жестока мъка я владее..
опитах да се преборя с усмивка, хумор, красота , мъдрост, музика, песен, любов..
неее, тя ме напада и обижда в моя блог..денонощно
моля за помощ!!
Това е нечувано и невиждано.
очаквам вашата защита!
Юлия

rosiela/
Изпратено: 06:12 От: troina
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: troina
Категория: Тя и той
Прочетен: 725875
Постинги: 283
Коментари: 2729
Гласове: 2259
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031