Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2018 11:50 - ВРЕМЕ ЗА САБОТАЖИ
Автор: alexiev123 Категория: Политика   
Прочетен: 278 Коментари: 0 Гласове:
0



 

 

Бившият зам. министър по туризма на правителството на Орешарски Бранимир Ботев се съмнявал, че след критиката му към Ангелкова тя му е пратила маскирани, за да го сплашат.

Дайте да успокоим човека, да му напомним, че е един от известните милионери на България. И медиите свързват с мутрите точно него, а не Ангелкова.

Що мен не ме е страх от маскирани?

Щото ша ми земат… библиотеката ли ша ми земат?

Миналата година се молих на един мургав сънародник да вземе хартиения архив на писаниците ми през годините – сигурно тежеше над 50 кг.

Едва го убедих – Вторични суровини давали по 6 с‘тинки на кило, та не си струвало даже да метне чувала на гръб и да го занесе до каруцата за тия пари.

Та всеки с мащабите си – за неговия голям мащаб – големи страхове.

Но тази история ми е дежА вю.

Веднага си спомних как в деня на размисъл преди изборите през 2013 един страхлив крадец влезе в двора на Иван Костов и легна да спи, ама госпожа Елена се изплаши и вдигна кръвното, та ходИ в правителствена болница да й го премерят.

Цял ден телевизиите въртяха новината.

Преди час пък се сринал сайтът на Министерството на правосъдието.

Ех, тази напълно електронизирана българска нация, бе… В  разгара на летния сезон животът й ще спре, защото  се сринали два сайта.

Ако телевизиите пак вдигнат голям шум, значи трябва да се поздравим с голям напредък в електронизацията на работата на държавния апарат.  

А иначе си е време за саботажи, не се съмняваме. 




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: alexiev123
Категория: Политика
Прочетен: 909633
Постинги: 830
Коментари: 592
Гласове: 649
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930