Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2017 12:22 - ЗДРАВЕЙТИ!
Автор: alexiev123 Категория: Политика   
Прочетен: 461 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Аз съм Татиан Христов от Сан Франсиско. Ако чуйти за Фриско - същуто й - да го обясна придваритилно, чи някой българи в България са прости и не знаят. И аз сам българин, дан са чудити, чи си гу гувора българския кат стой, та глйедай. Ако ма питати ко търса у Фриско – затуй ви са обаждам. Значи, у Фриско сам, щот съм истински българин и щот България мнооогу я обичам! Секи истински българин са познава по туй, че емигрира, за да я глйеда утдалчи и да я убича утдалечи. Обичам йъ, щот мий рудина! Майкъ ми там мъй раждала и аку са чудити как тъй ми лежи варненския диалйект кът на рицар ръкъвица – затуй йе. Нидейти съ чуди и на имито ми, ако ви съ виждъ странно. Сяко врйеми – с модата си. Когат мама мъй раждала, било многу мудерну да са кръщават дицата с руски имена, щот щели сме да ставами шиснайстъ рипублика на СССР. Та ма кръстили на дедо ми Тано, ма малко по-тъй, да йе и руско, та да са вгради родата по-лесно в братския руски народ. И бай Тошу сий кръстил дъщерята Людмила, щото йе бил прозорлив, та години след него прозорливити раждали само руначита кат Евгения (на баба Гана), Зинаида (на баба Зорка буквичката) и пудобни.
Ма да си кажа пак за рудинътъ. Значи, ша са повтора – обичам я! У България бех един от многото, а тук съм икзотичен – аку ни я знайти тая дума, питайти. Тук са научих да играя хора и ръченици, защот не е просташко кату в кочината. И лютеница си варим тук, щот не е селско. И патладжан си пичем. Изобщу - кат си сида ся тук надалечи, колкот повичи я глйедам рудинътъ, толкуз повичи я обиквам и са чувствам горд българин, а не кат вас там, свинете у кочината. И са тривожа за нйея, щот, нали кат обичаш, са и тривожиш.
Сига например е много мудерно ний, емигрантити, да са тривожим за демукрацийътъ в България. Кат чита свясните медии, дет са упузиция, сичкити ми приятили - дет кат мйен станаха най-истинскити българи, щот напуснаха България, намират за кво да съ тривожът. Аз си избрах усвйен за димукрацията да съ тривожа и за цйензурътъ. Щот тук имаме свобода да си избирами, не кат при вас.
Ми има цйензуръ в България, бйе! Само пулувината медии да са опозиция – туй ней ли цйензуръ? Сички требва, иначи й диктатура! Само двайси книги сте издали срещу примиеръ за пет години – значи има цензуръ. Малко са, поне сто трябва да съ! Щот си сидити там у тая кочина България сти ощи прости и не разбирати, ама й времи да са научити! Многу работъ има за нас емигрантити, многу трябва да работим върху вас!
И да земити да гу свалити туй правитилство и да са обидинити с нас, емигрантити най-посли. Верно, че единият ут нас е у Лондон, другият у Австралия, третият у Швейцария, а аз у Фриско, ама нема да са спрем пред нищо, ша са обидиним и читиримата с вас и с общи усилия ша го свалим туй статукву най-после. Ма прозападно било правитилството и примиера Борисов го били признавали и уважавали на запад – не е верно, преструват са, бе! Сички са преструват, та и ний са научихми. Слушайти ни и ни са подчинвайти, щот сми по-умни ут вас.
Венсеремос!



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: alexiev123
Категория: Политика
Прочетен: 909452
Постинги: 830
Коментари: 592
Гласове: 649
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930