Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2017 16:10 - НОВИНИ ОТ ТЪРГОВИЯТА С ОПОРНИ ТОЧКИ
Автор: alexiev123 Категория: Политика   
Прочетен: 338 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Хрумна ми да проверя какви ги върши лабораторията на най-известния лаборант в българската политика – г-н Иван Костов.
Потърсих сайта на лабораторията му и какво да видя? Нямало вече Лаборатория за анализ и управление на риска, има Център.
Направи ми впечатление доклад, озаглавен “Политическата констелация през април 2017 г.” - пресен-пресен, от 31 май. А-ха да го пъхна в количката, която услужливо ми предлагат да ползвам срещу “скромните” 360 лв. за доклада, и прочетох началото на резюмето:
“Парламентарните избори доведоха до структурна промяна в политическата констелация. Електоралният провал на десните политически формации, предостави на ГЕРБ възможността да бъде едноличен лидер в център-дясното пространство и увеличиха влиянието на партията в парламента.” (запазих пунктуацията)
А аз се чудя кой измисли лафа за “едноличната” партия ГЕРБ!
Партия с постоянна подкрепа около един милион гласа няма как да бъде наречена ‘еднолична”. Лицата са един милион, колкото и да не му харесва на г-н Костов. С такива глупости търговията му с анализи едва ли ще просперира, отказах се да му дам паричките си. От опорни точки нямам нужда.
От друга страна, учудих се - сдружението му ЦАУР било създадено с нестопанска цел. А продава продукцията си. Това ще да е някаква нова реформа на Костов.
Но аз съм от простите, та е нормално да не я разбирам.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: alexiev123
Категория: Политика
Прочетен: 909008
Постинги: 830
Коментари: 592
Гласове: 649
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930