Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2016 17:05 - ДЕДО ПИТА, НО ОТГОВОР НЕ ЧАКА
Автор: alexiev123 Категория: Политика   
Прочетен: 605 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Цял живот се мъча да го разбера този свят – а той все ми се изплъзва. Едно време, по комунистическо, като попитам ми отговаряха, че съм млад и глупав. Сега пък, при демокрацията – че съм стар и глупав.
Та да си изложа питането. - Защо Раданчо Кънев изпраща песнички на премиера Борисов, бре?
Ние едно време сваляхме момичетата с песнички. Всички гаджета си имаха “своята” песен, това беше малката им невинна тайна, която ги свързваше емоционално и беше основата, върху която се градяха по-нататъшните им близки отношения. В критични за връзката моменти прибягвахме до романтиката на песента и това обикновено действаше.
Известна е склонността на Раданчо да цитира изрази от песнички или фентъзи литература, за да обозначи своя политическа позиция. Борисов му отговори с песничка само веднъж. За да отговори в същата форма, очевидно Раданчо е прибягнал до нея при някое от успешните му преодолявания на дувара в Банкя. И сега да уточним – “дувара в Банкя” означава “Борисов в опозиция”. Защото премиерите живеят в Бояна.
А че Радан е висял “като сопол поне двайсет пъти на дувара в Банкя” ни показва не само усърдните домогвания на Радан за близост, но и че на Бойко вече му е писнало от песнички. Въпреки това всички твърдят, че песничките на стената на Радан пак били послания към Борисов! На опити за публична свалка и упорито ухажване ли сме свидетели? Едно време Иван Костов се изтърси в болницата при Бойко с голям сватбен букет от кали, ама то мина като посещение при болен, пък можеше и да не се разчуе. А сега сал дедо ви ли е толкова демоде, та единствен се чуди как така мъж ще сваля публично мъж? И как да разбера на коя точно фраза от песничката набляга Раданчо? Или номерата на някои новоизлюпени български политици от 21 век са “да бъдем неясни, да бъдем загадъчни, пък все някой ще се върже”?
Абе Раданчо, абе пиле шарено (сега вече можете да направите асоциация със знамето на хомосексуалните)... стар човек съм и знам - сополът си е сопол не само на дувара в Банкя, но и на дувара на резиденцията в Бояна. И дори и сам да си отговарям – твърдо съм убеден, че ако не питат поне себе си, глупавите нямат шанс да поумнеят.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mihala - А мене някога в отделенията един ...
25.10.2016 18:29
А мене някога в отделенията един сополанко ми каза: Искаш ли аз да съм Ромео, а ти Жулиета.Те това е сваляне.Нужно е мъдрост от по-старите.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: alexiev123
Категория: Политика
Прочетен: 908982
Постинги: 830
Коментари: 592
Гласове: 649
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930