Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2016 23:30 - ДОЖИВЯХ!
Автор: alexiev123 Категория: Политика   
Прочетен: 606 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Доживях Антон Тодоров да се разкае за грешките си, но не ми е достатъчно. Дано това е само началото. Трябва да си даде сметка и колко вреди нанесе, бързайки да обяви съмненията си към ГЕРБ за безспорни истини. Има такава порода хора – егото им е гладно за “аз пръв видях”, “аз пръв казах”, “аз го предвидих, ама кой да ме чуе”. Обикновено това са хора, чийто живот минава повече сред книги, отколкото в реалния живот. Те не могат и да си представят пречките, които реалността изправя пред добрите намерения. Но пък е похвално да си видиш грешката и да я признаеш, така че няма да го коря повече. По въпроса за лустрацията напълно споделям неговото мнение, че вече е безсмислена. Споделял съм го и тук, от което мнозина антикомунисти ме заподозряха и разприятелиха. Аз не приемам поговорката “по-добре късно, отколкото никога” за общовалидна. Споделям мнението, че за всяко успешно действие има подходящи време, място и начин. Пропуснеш ли, не спазиш ли, никога няма да е същото. Прост пример - едно е да родиш детето си на 25 години, а съвсем друго – на 50. Уж фактът е един и същ, но последствията от него и за двете страни са доста различни. Животът е интересен, приятели. :)

https://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=jjjWbP2kuG4



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: alexiev123
Категория: Политика
Прочетен: 909507
Постинги: 830
Коментари: 592
Гласове: 649
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930