Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2015 11:36 - ОПРАСЯВАНЕ НА ПРОСТРАНСТВОТО ОТ ПРЕСАТА
Автор: alexiev123 Категория: Политика   
Прочетен: 716 Коментари: 1 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Омръзна ми пресата да ми подмята всякакви помии, като че ли съм прасе.
То не бяха бири, клозети, тефтерчета и гащички сякакви.
Сега са ни погнали с някакво “опраскване”.

Ако някой си мисли, че хората не обсъждат проблемите си, е глупак.
Ако смята да ни внушава, че нямат право да ги обсъждат, е още по-голям глупак.

Когато имам проблем, го обсъждам с всякакви хора, които ми дават най-противоречиви съвети. 
Но ако някой ще е виновен накрая, ще съм аз, който съм действал по определен начин, а не този, чийто съвет съм последвал. Действието е мое, а се оценяват действия, не съвети.

Борисов бил казал на Цацаров да “опраска” Янева. Ако е по закон, нека я опраска, добър съвет му е дал. 
Ако аз имам някакъв въпрос, той е защо съдебната власт (Цацаров) опира до съвети от изпълнителната власт (Борисов). 
Но каквото и да е, взетото решение ще е на Цацаров, а не на Борисов. И ако не е законно, той ще си носи последствията.

Така че – не ме интересува кой с кого какво си е говорил, преди да вземе някакво решение.
Пресата да не ни храни с помии от сорта дали била писала Янева отчаян SMS на Борисов в Брюксел и той ли я е поканил на вятърничава разходка.

Не сме прасета, госпожи и господа!




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dobronameren - Мога само да приветствам Вашето мислене
22.11.2015 07:27
Всеки сам НОСИ отговорност за действията си. Дори и да не иска да я поема. Залято е с такива примери. То май други примери и няма.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: alexiev123
Категория: Политика
Прочетен: 908210
Постинги: 830
Коментари: 592
Гласове: 649
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930