Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2015 20:04 - ХАЙДЕ ДА СМЕ ПРОСТИ!
Автор: alexiev123 Категория: Политика   
Прочетен: 1069 Коментари: 3 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Гледах го Бойко Борисов тази сутрин, слушах го и по едно време започнах да се смея.  Чак сега осъзнах още една причина, която кара всички български политици да се съюзяват срещу него.    Голямата тайна на успешната политика на Борисов се съдържа в отдавна провъзгласения от него постулат “аз съм прост, и вие сте прости, затова ще се разберем”.  Помним какъв вой нададоха тогава всички политици, нали?   Всъщност за няколко години Бойко Борисов развенча ореола на политиката като много сложно занимание.  А това е фасадата, зад която много некадърници и мошеници крият нечестивите си лични интереси. Надуват ни главите с витиевати фрази и всякакви теории за дясно и ляво, оспорват решения, защото в книгите пишело, че са леви, а не десни, цитират известни авторитети от други държави и дори епохи и с цялата си важност се опитват да ни внушат, че те са умни, а ние сме прости и затова трябва да сме послушни и да ги избираме.  Това доведе дотам да се пръкнат и едни безсрамни млади самохвалковци, които се обявиха за млади, умни и красиви, та затова трябвало всички стари да идат на бунището и само те да бъдат в българската политика.  Не спечелиха изборите... но един по-стар и наистина умен им даде достатъчно власт, та да видят пообъркалите се колко са умни.    Политиката на Бойко е много проста – да не се краде, да не се разпъват партийни чадъри над провинилите се и да се работи усилено. Какво по-просто от това? Всеки може да го разбере.   Винаги разбива с прости обяснения глупавите внушения, които ни ядосват от години наред. Днес го питаха за някой си - за чието съществуване дори не подозираме - че направил някаква щуротия, но успял да каже, че подкрепя ГЕРБ. Да ставаше дума за подкрепа в парламента, та да има някакво основание да се изразяват съмнения. Но някой си... Бойко срази журналистическата олигофрения с въпроса:  - Аз като подкрепям Реал Мадрид, какво общо имат те с мен?  Аз ще добавя и:  - Когато някоя жена обяви, че е влюбена в мен, значи ли това, че спя с нея?   Как да не се дразнят разтегачите на локуми? Как да не се страхуват от него? Дойде в политиката едно просто момче от Банкя и ги отнесе всичките. Просто, но със здрав разум! Подготвя се няколко години, мина през няколко йерархични стъпала на управлението и едва тогава хвана кормилото на цялата държава. И резултатите са налице.   Какво искаме – да слушаме кой какво научил от книгите за левите и десните политики, за консерватори, либерали и прочие, а на главите ни да се стоварват костовата приватизция, семерджиевото здравеопазване и първановата енергетика? Или най-после като всички “прости” хора по света да оценяваме кой политик какво е направил за държавата и да избираме него?   Аз нямам никакви съмнения. Който се съмнява, има време да си помисли до неделя какво предпочита - да слуша лекции по телевизора, или да се вози на метро.



Гласувай:
2



1. getmans1 - “аз съм прост, и вие сте прости, з...
23.10.2015 22:16
“аз съм прост, и вие сте прости, затова ще се разберем”.
Това е приказката която нокаутира противниците му, но за другите избори ще трябва друга.
цитирай
2. dobronameren - Каква, Гети?
29.10.2015 10:36
Каква друга приказка ще трябва за другите избори? Хайде да бъдем по-прости.
цитирай
3. dobronameren - Получих от Гети отговор, който
03.11.2015 20:53
ме препраща към една дълга статия за "колективния разум". http://allatra/articles/the-animal-mind/. Сигурно има голяма истина в нея, но не ме "грабна". Защото съм на порядъци по-съгласен с твърдението на alexiev123, цитирам:
"Какво искаме – да слушаме кой какво научил от книгите за левите и десните политики, за консерватори, либерали и прочие, а на главите ни да се стоварват костовата приватизация, семерджиевото здравеопазване и първановата енергетика? Или най-после като всички “прости” хора по света да оценяваме кой политик какво е направил за държавата и да избираме него?"
Можех да бъда много по-обстоятелствен, но предпочитам да съм "по-прост".
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: alexiev123
Категория: Политика
Прочетен: 902557
Постинги: 830
Коментари: 592
Гласове: 649
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031