Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2015 16:52 - “ЯК СИ, СИНЕ, НО СИ БУДАЛА...”
Автор: alexiev123 Категория: Политика   
Прочетен: 588 Коментари: 0 Гласове:
-1



 Сума медии днес се забавляват с тези думи на Бойко Борисов, които някога му казвал баща му. Но нито една не дава контекста на думите му и с това продължават да манипулират хората и да ги тласкат към повърхностни и лекомислени шегички.

Може би някои ще ме обвинят отново в бойкопоклонничество, но за мен в интервюто с Ана Цолова от този момент нататък Борисов доказа за сетен път, че е истински вярващ християнин.

Да си припомним – Цолова задава въпрос:
- Изглеждате като човек, който много лесно прощава?
Борисов се замисля, не е в кадър, но се усеща, че се усмихва и отговаря:
- Еми прощавам, баща ми ми викаше “як си, сине, но си будала”. 
Бил будала, защото прощава, вместо да отмъщава?

Ана Цолова настоява:
- Защо простихте толкова лесно на Мая Манолова? Забравихте ли какво ви направиха, забравихте ли кой ви направи Костинброд?

Борисов се развеселява: 
- И помня, и знам кой го направи, но има една поговорка "Всяко зло, за добро". Никога нямаше да си прочистя партията, ако бяхме останали на власт при предишния мандат. А и къде са сега тези хора? Едните напуснаха България и се правят на европейци, другите са в опозиция, а мен народът пак ме избра. Те всъщност ми направиха добро. Защо да не им прощавам... и да не ги гледам отгоре?

Както споменах преди време, този човек е един от малкото, които могат от дефекта да направят ефект - без публични скандали, без гняв и дори без излишен шум. 
Може да седи на брега на реката на времето и да чака търпеливо. 
Не е негова работа да съди и да отмъщава. Вярва, че Господ си знае работата.

Дали случайно си спомних и за онази позабравена тарикатска песен:

“За крадец не ставаш, сине, ти си будала”?

Точно такъв як будала си ни нужен и те харесваме, Бойко!

А Местан би трябвало да добави след мен: 
- Мерси, Бойко ефенди!
smile emoticon smile emoticon smile emoticon




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: alexiev123
Категория: Политика
Прочетен: 909560
Постинги: 830
Коментари: 592
Гласове: 649
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930