Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2015 14:41 - РУМИ БЪЧВАРОВА - ЕДНО ОТ ЗНАКОВИТЕ ЛИЦА НА ГЕРБ !
Автор: alexiev123 Категория: Политика   
Прочетен: 1630 Коментари: 1 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Защо никой журналист не пита КОЙ? накара Вучков да подаде оставка в най-неподходящия момент?  Платиха ли му?  Защо го беше страх да се срещне с шефа на ФБР? Толкова го беше страх, че единственият начин да избегне срещата беше да подаде оставка! Разправят, че бил "интелигентен".  Най-големите подлеци в живота си съм срещал сред прословутите интелигенти. Затова предпочитам да ме управляват простодушни и честни хора. И ще използвам всичките си знания, за да ги предпазвам от интригите и лъжите на интелигентурата! За някои съм изглеждал фанатик или като Матросов... не си въобразявайте, че ще ме спрете.  Маските паднаха и отдолу се показаха лукавите ви и грозно изкривени от злоба, завист и сметкаджийство лица.  Аз поддържам лица като нейното – открито и честно.   P.S. Този текст беше написан час преди г-жа Бъчварова да бъде номинирана от премиера за вътрешен министър.
  http://www.faktor.bg/novini/balgariya/40151-bachvarova-nyakoy-mozhe-bi-izpolzva-vuchkov-borisov-ne-e-kazval-che-nyama-da-smeni-lazarov-i-pisanchev.html

image



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sherif - ...
06.03.2015 15:25
"Затова предпочитам да ме управляват простодушни и честни хора."

Много ми хареса.
И аз предпочитам да слушам такива. А не "трудни за разбиране", което е чист автогол за политик или оратор.

Ако един човек не може да се изрази ясно и разбираемо за хората, значи явно нещо му куца.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: alexiev123
Категория: Политика
Прочетен: 907995
Постинги: 830
Коментари: 592
Гласове: 649
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930