Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2014 20:29 - ТОВАРИЩ ТАНЕВ, Вы БОЛЬШОЙ УЧЕНыЙ, В ЯЗыКОЗНАНИИ ПОЗНАВШИЙ ТОЛК...
Автор: alexiev123 Категория: Политика   
Прочетен: 918 Коментари: 1 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Господи Боже мили, света Богородице, вси светии и великомъченици!
С какво заслужихме този непросветен просветен министър, който раздава акъл по всички научни дисциплини?

“Аз съм "десен" не като партиец, а като гражданин, защото съм СКЕПТИЧЕН спрямо икономическата ефективност на левите политически модели и жестокостта им към индивидуалната същност на постиженията. Разбира се, не приемам и проявите на дясна арогантност. "Скепсо" на гръцки означава "мисля". За отделните области на живота обаче не бива да съм праволинеен.”

Бах маа му! 
Само тези четири реда от долното интервю ме хвърлиха в четиричасови скептични размишления.
Откъде почерпи толкова познания по етимология, а и по гръцки език този професор-политолог? Да не би да го е просвещавало някое надуто реформаторче, завършило класическата гимназия с тройка по старогръцки?

Да ме прощава реформаторският професор, но думата “скептичен”, която се използва векове наред с един и същ смисъл във всички европейски езици, произхожда не от гръцки, а от старогръцки глагол, който не е σκεπσω (скепсо), а σκεπτομαι (скептомай), и означава “наблюдавам с подозрение”, а не “мисля” - макар че съм много скептичен относно способността му да направи разлика между гръцки и старогръцки език.

Кои са тези области, за които не бивало да е праволинеен и какво, по дяволите, означава да е праволинеен?
Глупостите в интервюто му защо Одисей е бил завързан за мачтата, съветите да си обръщаме логиката на обратно, лявото и дясно “поданство” на областите и какво бил казал гениалният Айнщайн... братя и сестри, не"ам нервиииииииии!!!

Прав е, че учебниците на децата ни са пълни с излишни знания, за сметка на това пък университетите ни са пълни с едни професори...

http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=4457823




Гласувай:
19



1. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!
26.12.2014 21:02

Не знаеш ли, че има хора, които се смятат не само за професори, а направо за богоравни?

И колкото са по-глупави, толкова по-голямо е самочувствието им.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: alexiev123
Категория: Политика
Прочетен: 908718
Постинги: 830
Коментари: 592
Гласове: 649
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930