Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2014 13:24 - ЕДНИ ВЪПРОСИ И ЕДИН ПРИЗИВ
Автор: alexiev123 Категория: Политика   
Прочетен: 524 Коментари: 1 Гласове:
0



Тъй като аз, редовият зрител на всякакви телевизионни студиа, всеки ден чувам как някакви напълно неизвестни за мен хорица, наричащи се журналисти, задават въпроси на политици от мое име – за което никога не съм ги упълномощавал, реших, че и аз имам право да им задам няколко въпроса - на журналистите, дето са се самоупълномощили.    Днес, докато слушах въпросите на Анка Цоловата и Викторчо Николаев към Цецка Цачева, ми хрумнаха разни въпроси към тях.  Ама искам да ме гледат в очите и да ми отговарят честно!   Искам да знам какво ще направи Анка, ако дъщеря й забременее на 14 години? Ще я заведе да абортира ли, или ще задържат детето? (Нищо, че Анка има син, може да си роди и дъщеря и всичко това да й се случи.) Ще задържат ли внучето, ако бащата се окаже малолетно циганче от семейство на потомствени крадци и дядото още е в затвора?  Ако си го родят и отгледат, ще се държат ли с него толерантно и ще го пратят ли да учи в Оксфорд, дори и да се окаже, че се е метнало на дядо си по бащина линия?   Към Викторчо пък имам следните въпроси:   Ще си признае ли, че бие жена си, както упорито пишат някои медии? (Гледай ме в очите, Викторчо! И не питай кои медии, вие всички сте честни, почтени и неподкупни професионалисти.)  Ако отрича, че я бие, би ли се заклел в живота на дъщеря си, ама пред всички!? Ако има син и го хване да псува, ще го набие ли, или ще му чете конско? Истина ли е, че отношенията му с Анка зад кадър били доста по-интимни, отколкото показват в студиото?   Накрая и аз ще си призная - няма да откажа хонорар, защото им давам материал за най-малко два сутрешни блока.   А сега - призивът.   Тъй като върви мода да се разпространяват призиви към Борисов да поемел ситуацията в свои ръце, призовавам него:   Г-Н БОРИСОВ!   ПОИСКАЙТЕ ОТ ЧЕТВЪРТАТА ВЛАСТ ДА ПОЕМЕ СВОЯТА ОТГОВОРНОСТ! ВСИЧКИ МЕДИИ И ВСИЧКИ ЖУРНАЛИСТИ ДА ГАРАНТИРАТ, ЧЕ НЯМА ДА ИЗМИСЛЯТ И ПРЕДЪВКВАТ СЛУХОВЕ! ДА ПОИСКАТ ПРОШКА ОТ НАРОДА ЗА ВСИЧКИ ПЛАТЕНИ ЛЪЖИ, КОИТО РАЗПРОСТРАНЯВАХА НАЙ-БЕЗОТОВОРНО!   ЧАК СЛЕД ТОВА СИ ПОМИСЛЕТЕ ДАЛИ ОТНОВО ДА ПОЕМАТЕ ОТГОВОРНОСТТА ЗА ДЪРЖАВАТА!  



Гласувай:
0



1. 1997 - Журналистите- най- недемократичната власт
25.06.2014 13:48
Законодателите избираме, те избират изпълнителите, съдиите се съобразяват със законодателите. А журналята?

Когато журналята се бъркат в законите и правителството, те изразяват "народа"(лъжат мама им д`ба), а когато законодателите или правителство каже нещо за медиите се смята за намеса в свободата на словото. Свободата на кого? На мен?- дето администратора може да ме отреже без право на обжалване? На индустриалците?- дето мълчат като риби, но умрат да научат (защото народът иска прозрачност) договорите за Южен поток или добивът в Майнинга-- абе тоя що не си ходи в майнинга? Тези надоблачни вестители и владетели ги ненавиждам. Двулични, безскупулни и надменни, порочни и пример за лошо поведение.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: alexiev123
Категория: Политика
Прочетен: 908472
Постинги: 830
Коментари: 592
Гласове: 649
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930