Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2014 10:58 - ШОК И УЖАС !!!
Автор: alexiev123 Категория: Политика   
Прочетен: 768 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Наистина съм в шок! Не се шегувам!  Притесненията и тревогите ми са много големи! Откакто Цецо не е на власт, страхът ни напусна и показните убийства пак станаха част от мирното ни ежедневие. Но това не ме ужасява. Журналистите ни съобщават за тях с пленителна усмивка, като че ли ни разказват как възпитано пионерче е помогнало на бабичка да пресече улицата. И с това свикнах и не само че не ме шокира, ами започна и да ме умилява. Не ме притеснява и последното убийство (каква успокояваща дума само) на Борислав Манджуков.  Притеснява ме, че съвсем случайно проклетата ми памет ми напомня, че един благ и много мирен оръжеен търговец на име Петър Манджуков издаваше партийния вестник на БСП “Дума”. И че имаше брат - Любомир Манджуков, един от най-богатите хора в Бургас, човек с много интересни връзки и познанства, масон, почетен консул на Индия и баща на трима сина, също заможни и известни с бизнес проблемите си. Явно фамилията Манджуков се среща под път и над път в България, а аз, невежата, не го знам. Тази фамилия е направо като Димитров, Иванов и Георгиев. Ами да си признаем, че половината българи носят тази фамилия и става дума за най-елементарно съвпадение на имената.! Даже бившият ВИП-затворник Веселин Данов-Шопа предупреди да не се ровим много, защото е точно така - и всички му повярваха. Известно е, че ако на обществото му трябва достоверна информация, ще я получи или от бивш затворник като Данов, или от бъдещ затворник като  Бисер Петното.  Няма защо да се притеснявам и за нашите журналисти.  Не трябва да си мисля омагьосани ли са и зла клетва ли ги застигна, та всички едновременно или се превърнаха в доверчиви моми англичанки, или изпаднаха в пълна амнезия, та  никой не се сеща за другите видни членове на семейството.  Притеснявам се за себе си.  Само в мен е вината. Ненормално е да не вярваш на бивши и бъдещи затворници.  Ненормално е да се помни, колкото помня аз.  Как да не изпаднеш в шок и ужас, като разбереш колко си ненормален?   http://www.blitz.bg/article/23782 



Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: alexiev123
Категория: Политика
Прочетен: 904565
Постинги: 830
Коментари: 592
Гласове: 649
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930