Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2013 23:46 - ОЩЕ ВЕДНЪЖ ЗА БРЮКСЕЛ, ДСБ, РБ и ДРУГИ ТИНТИРИ-МИНТИРИ
Автор: alexiev123 Категория: Политика   
Прочетен: 806 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 08.10.2013 23:47



С интерес изслушах записа на пресконференцията, дадена от ДСБ след завръщането на Радан Кънев от Брюксел. 
Най-напред ми направи впечатление чистосърдечното до глупост негово признание, че е бил поканен от... Светослав Малинов, техния евродепутат! За какво бе тази шумотевица? Какво по-естествено от това приятел да те покани да се поразходиш из Брюксел – за пръв и последен път? На всички е ясно, че догодина ДСБ ще си спомни песента “Сбогом, любими...”, защото депутати в ЕП вече няма да има. 
Малинов обаче ме стресна с твърдението, че посещението на раданчо било “триумфално”!!!! 
Тъкмо си представях фанфарите и червения килим, около който, кланяйки се почтително на новия шеф на ДСБ, са се подредили всички евродепутати, и се спаружих - триумфът се състоял в това, че раданчо бил влязъл “от първия път” в ЕП, а не като атакистите, дето само го обикаляли безуспешно. 
Изтъкването като голям успех на влизането на Радан в сградата на ЕП, придружен от евродепутат на неговата партия, е пълен инфантилизъм – ще се сдържа да кажа нещо по-остро. От личен опит знам, че за да се влезе в Европейския парламент, не е нужно кой знае какво - покана (придружаване) от депутат или да фигурираш в списък на заседание. Което обаче не ти спестява минаването през пропускателен пункт като на летище. Освен да повярвам на Малинов и да обявя, че и аз отдавна триумфално съм превзел Европарламента, ама нали съм симпатизант на оная, глупавата партия – дори не съм и разбрал!

Някога високо уважаваният от мен Малинов изглежда напълно се е изолирал от събитията в България. Ключовото послание, за което съдействал на раданчо да изпрати към ЕП, било наличието на нова политическа сила – Реформаторски блок, който вече бил третата политическа сила в България по данни на всички сериозни социологически агенции! Явно Малинов не знае, че РБ все още няма регистрация, както и че в България останаха да работят само социологическите агенции, които обслужват БСП и ДПС. А ние - десните, все се питаме защо така услужливо и всеотдайно кънчостойчевците и кольоколевците предричат големи изборни успехи на все още несъществуваща политическа коалиция?

Трябва да си призная, че изявленията раданчови най-редовно ме пренасят десетилетия назад във времето - все едно, че ми говори член на ЦК на БКП преди 1989 г. А ако младият политик случайно каже нещо ясно, веднага побързва да каже и обратното, като не се притеснява да си противоречи даже в рамките на едно и също изречение. Ето един пример:
“България се намира в трайна социална и демографска криза, а действията на ГЕРБ като опозиция са много ефикасни в разкриването на пряката подкрепата от страна на "Атака" за правителството, но в нищо друго не сме видели те да са ефикасни”. 
И докато се питах откъде у един все пак млад човек такава подредба на "мисли", отново ми попадна негова автобиография:

„Роден съм на 30 септември 1975 г. в Първа градска болница в София. "Родовата памет", за разлика от личните спомени, обаче не е софийска - в нея има спомени от Варна, но още Добрич, Брацигово, Габрово и ... Кордоба. Учил съм в 127-мо (сериозна школа, макар не тъкмо образователна в тесния смисъл) и във Френската гимназия. От 2002 г. съм адвокат, от 2006-та - блогър, от 2003 г. се занимавам с политика. През 2013-та за първи път бях (неуспешно...) кандидат за изборен пост - за народен представител на ДСБ/БДФ от Варна. След изборния неуспех, бях избран за председател на ДСБ. Женен съм, с едно дете. “

Интересно - защо младият политик винаги пропуска да си признае, че на крехката 19-годишна възраст е станал председател на Младежкия червен кръст? Нима в продължение на двата си мандата председателствуване там не е придобил никакви организационни умения? Или е придобил само комунистическата закалка да говори, без да казва нищо? А с краденето, което е на почит в БЧК, как ли е?
Тъй като ми омръзна да слушам само за Винету, обърнах внимание и на предпочитанията му, които споделя с публиката. Любимата му мисъл била: 
„Не са нашите качества изборите, които правим, а които показват какви сме.“ 
А сега де? И точно този човек си позволява да критикува говоренето на Бойко Борисов?
Раданчо, явно си го пропуснал в детството си, ами макар и закъснял, сядай сега да четеш Винету! Има надежда Борисов да ти стане по-ясен.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: alexiev123
Категория: Политика
Прочетен: 908564
Постинги: 830
Коментари: 592
Гласове: 649
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930