Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2015 20:20 - Поради честа смяна на резбата, БСП мести централата си от "Позитано" на "Резбарска"
Автор: slavimirgenchev1953 Категория: Поезия   
Прочетен: 8463 Коментари: 21 Гласове:
32


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image

Славиози
- Защо не съблечете всички западни дрешки и атрибути по себе си, друзья?
- Защото ще останем съвсем голи! - озъбили се они.
...
- Вуте бе, кое е това българско ФБР, бе? - почудила се Пена.
- Оно, Пено - обяснил й Вуте Разведката, - е хамириканскио ДАНС!
...
- Вуте бе, докоги че протестирва таа мрежа, бе? - възмутила се Пена.
- Докато не фане, Пено - успокоил я Вуте, - златната рибка!
...
- Защо сте настоявали да освободите от наряд Альоша, тов. Сидеров?
- Защото аз поемам наряда! - викнал в отговор Зловолен.
...
Културни вести
Очаквайте новия филм на братя Славиани "Цар срещу Генерал". Лентата разказва за поредния опит на политическото предкулисие да възкреси пореден полутически труп, за да се забатачи още повече полутиката и да му се намери цаката на Борисов, който най-невъзмутимо си язди белия кон сред тълпата от пешаци.
...
Славиграми
НА СВЕТЛО
Както и да увъртате и усуквате,
драги гноми,
няма как да скриете простия факт:
левичари, русофили, ислямисти и роми -
всички сте в единен фронт
срещу демократичния свят.
Фон Слаузевиц
...
ОРИСИЯ
Дали в затвора,
дали на свобода -
българинът ще хрантути
циганина навсегда.
Фон Слаузевиц
...
ОСОБЕНОСТИ НА БЪЛГАРСКИЯ МИРЕН ПРЕХОД
От лаф на лаф,
от гаф на гаф,
от масраф на масраф,
от кюляф на кюляф,
от манаф на манаф,
от параф на параф,
от чаршаф на чаршаф,
от болен на здрав...
И секи бил праФ.

Слев Толстой, граф

...

Слафове

"По азбучен ред АБВ е на крачка от Гъзовизацията."
Фердинанд дьо Слосюр

 "Полутическо узряване: първоначално се държаха за коня на Боко, после - за шлифера му, а утре ще го гепят и за венецуелата."

Кольо Мадуров

...

"Колкото повече обвиняват Борисов в зависимост от Мафията, толкова повече хамириканците му вярват. Ерго, хамириканците са или мафиоти, или идиоти."
Д-р Зоргенчев, Фридрих Енгенчев, Ф.М. Достоенчев и Ърнест Хемингуенчев

...

"Скоро шлиферът на Бойко от многобройните подръпвания ще стане като палтото на Серафим - добро за музея."
Серафим Слеверняк

...

"Когато комунисти заговорят за професионализъм, спри, огледай се, ослушай се - и тогава побегни."
Маршал фон Слаузевиц

...

Славухове

"Поради честа смяна на резбата, БСП мести централата си от "Позитано" на "Резбарска"."
Д-р Зоргенчев




Гласувай:
33



1. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!
07.03.2015 21:02
Ами да!

Hапоследък се обърквам - като видя публикация, хвалеща Путин и Бай Тошо, не мога да преценя от комунист ли е писана или от циганин. Tе си говорят един език - каруцарско-тираджийски с елементи на азиатско-аборигенски диалект.

цитирай
2. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!
07.03.2015 21:09

Когато посочиш думи на Албена Вулева като потвърждение на своите собствени думи,
значи вече си ударил дъното.

Няма накъде повече да пропаднеш.

Из "Свещеното Тутаново Творчество".

цитирай
3. slavimirgenchev1953 - "Подушвам, че са от една порода."
07.03.2015 21:43
tutankhamon661 написа:
Ами да!

Hапоследък се обърквам - като видя публикация, хвалеща Путин и Бай Тошо, не мога да преценя от комунист ли е писана или от циганин. Tе си говорят един език - каруцарско-тираджийски с елементи на азиатско-аборигенски диалект.


цитирай
4. slavimirgenchev1953 - Аслъ!
07.03.2015 21:44
tutankhamon661 написа:

Когато посочиш думи на Албена Вулева като потвърждение на своите собствени думи,
значи вече си ударил дъното.

Няма накъде повече да пропаднеш.

Из "Свещеното Тутаново Творчество".


цитирай
5. getmans1 - Никакво ослушване, на където и да побегнеш все ще е, в правилната посока :))) ...
07.03.2015 22:48
„Когато комунисти заговорят за професионализъм, спри, огледай се, ослушай се - и тогава побегни."

... Тоя Волен, като млад не е ходил войник и сега на стари години ще бичи наряди и непоряди, като наемен путлерист!
цитирай
6. slavimirgenchev1953 - До края на живота си -ще дава непоряд в наряд!
07.03.2015 23:32
getmans1 написа:
„Когато комунисти заговорят за професионализъм, спри, огледай се, ослушай се - и тогава побегни."

... Тоя Волен, като млад не е ходил войник и сега на стари години ще бичи наряди и непоряди, като наемен путлерист!

цитирай
7. batogo - !!!:))) Поздравления! Да си жив и здрав!
08.03.2015 11:14
Ти наистина си неизчерпаем извор на свеж хумор и остра сатира!
цитирай
8. slavimirgenchev1953 - Благодаря! Толкова теми има, че едвам смогвам! Поздрави и от мен! )))
08.03.2015 11:21
batogo написа:
Ти наистина си неизчерпаем извор на свеж хумор и остра сатира!

цитирай
9. vencivaleri1951 - "Славиозите" са ти определено добри
08.03.2015 14:29
Но не винати "римата" на поета е вярна.
БСП може на "Бузлуджа" да се премести, но няма как да отиде на "Резбарска" Не защото някои не искат, а защото там е пренаселено. Пренаселено от съветски възпитаници и руски зетьове, от пишман учени и преподаватели в бившите марксистки катедри , а днес"отворени обществено". Пренаселено е Славомире и с творци от бивши идеологически издателства и издания "славиознали" днес ориентацията. Там доскоро живееше и цитираната от теб днес дипломантка по Мицкевич. Бих ти припомнил някои нейни стихове, но не ми е в характера да иронизирам преселилите се от този свят. Бъди здрав та да служиш добре и на онзи "с шлифера"
цитирай
10. slavimirgenchev1953 - Венци, само за едно те бива: да сееш на корена ряпа.
08.03.2015 14:59
vencivaleri1951 написа:
Но не винати "римата" на поета е вярна.
БСП може на "Бузлуджа" да се премести, но няма как да отиде на "Резбарска" Не защото някои не искат, а защото там е пренаселено. Пренаселено от съветски възпитаници и руски зетьове, от пишман учени и преподаватели в бившите марксистки катедри , а днес"отворени обществено". Пренаселено е Славомире и с творци от бивши идеологически издателства и издания "славиознали" днес ориентацията. Там доскоро живееше и цитираната от теб днес дипломантка по Мицкевич. Бих ти припомнил някои нейни стихове, но не ми е в характера да иронизирам преселилите се от този свят. Бъди здрав та да служиш добре и на онзи "с шлифера"

цитирай
11. tutankhamon661 - vencivaleri1951
08.03.2015 15:12

Това, което говориш, е много мръсно и нечестно. Преди 1989г, искаш ли да се занимаваш с нещо сериозно, особено ако включва мисловна дейност, задължително е трябвало да си свързан с БКП. Иначе няма да ти го позволят, а пробваш ли да ги заобиколиш, следва лагер – знам такива хора. След като това е било налагано чрез терор, днес е адски цинично да излизаш с номера “Помня какъв беше”. По същия начин лъжете, че 99,9% от населението гласувало за Тодор Живков, а знаеш много добре какво се е случвало на онези, които са били против.

На забравяй: всеки път, когато излезеш с номера “Помня какъв беше”, ти заставаш рамо до рамо по цинизъм с Филип Боков, който във връзка с комунистическата вина за репресиите се провикна от трибуната на Hародното събрание “Bината поемаме само с мезе”. Това е изродскo, животинско и други подобни. Hе очаквам да го проумееш.

цитирай
12. vencivaleri1951 - Едва ли Тутане 99% е нормален резултат от вот
08.03.2015 16:54
tutankhamon661 написа:

Това, което говориш, е много мръсно и нечестно терор, днес е адски цинично да излизана онези, които са били против.

На забравяй: всеки път, когато излезеш с номера “Помня какъв беше”, ти заставаш рамо до рамо по цинизъм с Филип Боков, който във връзка с комунистическата вина за репресиите се провикна от трибуната на Hародното събрание “Bината поемаме само с мезе”. Това е изродскo, животинско и други подобни. Hе очаквам да го проумееш.


, но сигурен ли си че Живков днес не би спечелил избори? Я виж неговия човек "с шлифера" какво прави:)
Лично на мен първата възможност да учавствам в избори ми се отвори в Ленинград. Имаше избори за народно събрание, а предишната вечер се изпонапихме на един рожден ден и аз забравих как се казвам, та избори ще помня. Не гласувах и бях сигурен, че ще ме викнат в консулството или пред партийното бюро/аз съм комунист от казармата/ и ще има строй се преброй се. Не ме извикаха, никой не ми каза нищо.
След време когато се отчете на партийно събрание вотът бе казано , че двама не са гласували. Вторият негласувал и то публично беше заявил , че няма да гласува беше Христофор Събев-Фори Светулката. Абсолятно нищо не му направиха
Друг човек който познавам че години наред не гласуваше бе селският ми дядо. престана да гласува откакто попиляха БЗНСто. И чичо, и татко се опитваха да го карат да гласува а той се смееше с лафа:
-Вие му мислете, аз имам синове партизани, а вие баща контра:)
Градския ми дядо вътрешно беше против , но гласуваше-вуйчо беше царски офицер:( Той също не гласуваше. Аз не вярвам в тези 99% Ето изредих ти хора които не гласуваха. Ти, авторът на поста и т н най-вероятно също познавате такива хора.
Добре де, а да те попитам за задължителното гласуване. Това демократично ли е, макар, че и аз ще съм за ако дадът и опция като в доста страни от постсъветското пространство-гласувам против всички. Ще стане голям "ташак" когато тази опция събере най много гласове и на практика спечели вота
цитирай
13. tutankhamon661 - vencivaleri1951
08.03.2015 17:29

Живков да спечели избори днес? Абсурд! Tова е също толкова голяма лъжа, колкото онова за измислената българо-съветска дружба. Bъпрос не на история, а на контакти. Аз имам контакти със сърби и разполагам със същото право да говоря за българо-сръбска дружба. Tук няма никакво значение кой освобождавал, кой окупирал и т.н. Hаправо си умирам някой да се представя за цял народ и понеже той обичал руснаците, да лъже, че така било с българите като цяло. Чиста русофилска измислица!

Продължавай да злоупотребяваш с това, че Борисов е споменал няколко пъти Живков! Между тях няма дори бегла прилика. Преиначаваш думите му, но няма пак да го обяснявам.

Гласуването не е било чак толкова зор, след като са измисляли крайния резултат. Поcочих го формално. А ти веднага се хвана за дребни случки от семейно естество, пропускайки цял куп подробности, които със сигурност е имало. Фори споделил с трима приятели и това било “публично”. Защо не отиде да го заяви на Тодор Живков, пък да видим какво ще му се случи?

Който е викал сериозно срещу режима, със сигурност е имал проблеми. Задължително! Да викаш сериозно, не е като да седиш на софра и през смях да го споделиш с близки приятели.

На този свят няма човек, на когото бих повярвал, че е викал срещу режима, пък нищо не му направили.

Ама ти твърдиш, че дънки са се носили свободно, дълга коса също, рок се е слушал открито. Маpичков оценявал нещо и това според теб “доказва”, че Щурците не са били репресирани – много се смях тук. Все едно не съществува реалният вариант да си ги порязали, а после, за маскировка, да са позволили на Mаричков да се покаже тук-там.

Та знаем какви ги въртиш.

цитирай
14. apostapostoloff - Не е зле бесерастите да
08.03.2015 17:34
се отбият при бай Асан Манафоглу на ул. "Султан Тепе", та да им направи по един качествен сюнет.
цитирай
15. slavimirgenchev1953 - Най-важното е,
08.03.2015 18:39
че всички като Венци днес са от едната страна на линията заедно с циганите и ислямистите. Това говори най-красноречиво за тяхната принадлежност.
цитирай
16. slavimirgenchev1953 - Постоле, това е следващият им адрес. )))
08.03.2015 18:40
apostapostoloff написа:
се отбият при бай Асан Манафоглу на ул. "Султан Тепе", та да им направи по един качествен сюнет.

цитирай
17. vencivaleri1951 - И аз дълго се смях
08.03.2015 19:06
[quote=споделиш с близки приятели.

На този свят няма човек, на когото бих повярвал, че е викал срещу режима, пък нищо не му направили.

си ги порязали, а после, за маскировка, да са позволили на Mаричков да се покаже тук-там.

Та знаем какви ги въртиш.

[/quote]

Абе ти чуваш ли се човече. Може ли да бъде репресиран човек който журира постоянно идеологически конкурс-председател на журито. На когото баща му е посланик. Аз ти казвам, че Валди тотев ми бешесъученик и съсед/сега се запиля в Гърция и в някакво дунавско селце/ и го виждам рядко. Мама му преподаваше във "Карл Маркс" Киро също е от квартала, но е по голям и се познаваме бегло. Аз съм им бил фен, ходил съм и по концерти/на Бандараците и гривните също/, а откакто Валди влезе в състава не съм пропускал концерт в София. "Бандите" тутанчо общо взето тръгнаха от нашия квартал и горе долу от моето поколение. С "Гаргата" сме служили заедно, Иван Лазов -" Вантера" ни е идвал на свиждане. Натопиха ни , че сме празнували с девойки в един от въртолетите на летището в Лаута и мен ми резнаха нашивка, а Гаро го пратиха в Безмер. Далеко си от това време, още повече тези хора.
За Фори не говори глупости. Той си беше десидент от Съюза. Що бой е изял там от омоновците, не ти е работа. Шевствие, протест не пропускаше. Мен са ме били също ама по погрешка. Аз протестирах зарад Буковски, ама си мислех, че за Чарлз Буковски и после в районното ми се смяха с глас. Ходех с една "еколожка" тогава и тя вика хайде да протестираме-задържали са буковски и аз си мисля за поета. Колко му е да протестирам за американец и се напротектирах. Помляха ме. Хората отиваха на протести екипирани, с подплънки и кори на хокеисти, а аз без нищо:(((
Фори макар и изперкал беше десидент.един от малкото в България. Впрочем в Русия или Щатите всеки трети който завършва физика и математика изперква. От консулството ходотайстваха пред ректора да изключи Събев, но той ги прати на едно място. Завърши Фори , при това с отличен успех.
цитирай
18. vencivaleri1951 - А защо не в Синагогата Постоле?
08.03.2015 19:16
apostapostoloff написа:
се отбият при бай Асан Манафоглу на ул. "Султан Тепе", та да им направи по един качествен сюнет.

Ти нали знаеш, че колегата ти Нострадамос е правил обрязвания:)
цитирай
19. slavimirgenchev1953 - Голям праз, щом днес си путински ултрас.
08.03.2015 19:21
vencivaleri1951 написа:
[quote=споделиш с близки приятели.

На този свят няма човек, на когото бих повярвал, че е викал срещу режима, пък нищо не му направили.

си ги порязали, а после, за маскировка, да са позволили на Mаричков да се покаже тук-там.

Та знаем какви ги въртиш.



Абе ти чуваш ли се човече. Може ли да бъде репресиран човек който журира постоянно идеологически конкурс-председател на журито. На когото баща му е посланик. Аз ти казвам, че Валди тотев ми бешесъученик и съсед/сега се запиля в Гърция и в някакво дунавско селце/ и го виждам рядко. Мама му преподаваше във "Карл Маркс" Киро също е от квартала, но е по голям и се познаваме бегло. Аз съм им бил фен, ходил съм и по концерти/на Бандараците и гривните също/, а откакто Валди влезе в състава не съм пропускал концерт в София. "Бандите" тутанчо общо взето тръгнаха от нашия квартал и горе долу от моето поколение. С "Гаргата" сме служили заедно, Иван Лазов -" Вантера" ни е идвал на свиждане. Натопиха ни , че сме празнували с девойки в един от въртолетите на летището в Лаута и мен ми резнаха нашивка, а Гаро го пратиха в Безмер. Далеко си от това време, още повече тези хора.
За Фори не говори глупости. Той си беше десидент от Съюза. Що бой е изял там от омоновците, не ти е работа. Шевствие, протест не пропускаше. Мен са ме били също ама по погрешка. Аз протестирах зарад Буковски, ама си мислех, че за Чарлз Буковски и после в районното ми се смяха с глас. Ходех с една "еколожка" тогава и тя вика хайде да протестираме-задържали са буковски и аз си мисля за поета. Колко му е да протестирам за американец и се напротектирах. Помляха ме. Хората отиваха на протести екипирани, с подплънки и кори на хокеисти, а аз без нищо:(((
Фори макар и изперкал беше десидент.един от малкото в България. Впрочем в Русия или Щатите всеки трети който завършва физика и математика изперква. От консулството ходотайстваха пред ректора да изключи Събев, но той ги прати на едно място. Завърши Фори , при това с отличен успех.
[/quote]
цитирай
20. tutankhamon661 - vencivaleri1951
08.03.2015 19:50
О, да, да! Все едно слушам Икономиста. И той така – всички известни хора в държавата са били с него в един клас или курс. Според мен послъгвате яко, но сега не е това темата.

Никъде не съм казал, че Маричков е от най-репресираните, но всичко описано от теб не пречи да са им забранявали концерти. Както обича да казва самият Маричков.

Всъщност защо спорим? Сам призна, че си хапвал бой, т.е. потвърди думите ми. Спорът приключи.

Колкото до това да гласуваш за онези, които са те тормозили: някои му викат Cтокхолмски синдром, ама в твоя случай май е по-лошо. Другият вариант е просто за лъжеш – няма да ти е за пръв път. Cамо ти знаеш каква е истината.


цитирай
21. tutankhamon661 - slavimirgenchev1953
08.03.2015 19:52

Леле! Здраво му го нацака. До сливиците ... ха-ха ...

цитирай
22. slavimirgenchev1953 - Като обобщение мога да кажа:
08.03.2015 20:01
друзьята тук защитават Русия и Путин и едновремменно с това плюят ЕС, САЩ и НАТО от позициите на комунизма, т.е. имаме работа с обикновени камунизи. А русофобията всъщност е най-висшата форма на антиболшевизъм. Няма къде да избягат от това обобщение и затова така пищят и скачат и търсят под вола теле.
Но който намери теле под вола, да си го храни!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: slavimirgenchev1953
Категория: Поезия
Прочетен: 5582957
Постинги: 1439
Коментари: 15766
Гласове: 52239
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031